عزت الله ضربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کاروان ها هفت هزار و 205 نفر توسط 43 پزشک عمومی و 11 پزشک متخصص معاینه شدند.
وی با بیان اینکه در طرح همای رحمت هزار و 820 سبد غذایی توزیع شد ، اظهار داشت: در این طرح 62 سفره افطاری هم در نقاط مختلف استان پهن شده و 9 هزار و 345 نفر از آن بهره مند شده اند و سه مورد هم مراسم گلریزان در شهرستان های پارس آباد و نمین اجرا شده که طی آن بیش از 75 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است.
ضربی گفت: کاروان ویژه سلامت به سیستان و بلوچستان شامل 22 نفر اعزام شدند که 12 نفر آنها پزشک و تیم درمان بوده و به هزار 903 نفر خدمات مختلفی ارائه کردند.
به گفته معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ، پارسال 26 مورد طرح نیابت (دیدار و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران و سالمندان در مناسبت های مختلف) برای 3 هزار و 578 نفر اجرا شد.
او افزود: در سال گذشته 104 چادر سلامت برپا و 2 هزار و 208 نفر در این چادرها خدمات دریافت کردند ، در این مدت 46 دوره آموزش امداد و کمک های اولیه برگزار و هزار و 172 نفر آموزش دیدند.
وی ادامه داد: 38 دوره آموزش پایه داوطلبی برگزار شده و 833 نفر هم در این دوره ها آموزش دیدند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه هزار و 255 نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) مشارکت کردند، افزود: 58 خانه داوطلبی و 36 خانه هلال در استان وجود دارد.
وی گفت: 32 پزشک عمومی ، پنج بیمارستان و درمانگاه ، 10 پزشک متخصص ، پنج داروخانه ، سه پزشک فوق تخصص و پنج آزمایشگاه و فیزیوتراپی در طرح مشارکت ایرانیان مبنی بر ارائه خدمات رایگان به افراد معرفی شده از طرف جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشارکت کردند.
وی با اشاره به اینکه هزار و 250 کارت عضویت برای داوطلبان در سال 97 صادر شد، تصریح کرد: افتتاح و تجهیز پنج خانه هلال ، انعقاد 6 تفاهم نامه همکاری و توزیع هزار و 899 سبد غذایی به پنج هزار و 942 خانوار از دیگر برنامه های معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر می باشد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.