سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به کاهش 7 درجه ای دمای هوای اردبیل در دومین ماه از فصل بهار افزود: در اغلب مناطق استان شاهد بارش برف و باران هستیم.     به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سیاوش محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، قبل ازظهر امروز شاهد ورود سامانه سرد بارشی به استان بودیم بطوریکه با تداوام هوای موجود در استان در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار بصورت باران، در شهرستان گرمی باران و برف و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بصورت برف پیش‌بینی می‌شود.   وی افزود: اوج بارش از عصر دوشنبه تا قبل ازظهر سه شنبه خواهد بود و همچنین طی امروز و فردا در بیشتر مناطق استان (به‌ویژه در مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان) وزش باد در بعضی ساعات با سرعت تند خواهد بود. 
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: هر چند هسته مرکزی سامانه بارشی عصر فردا (سه شنبه ۳ اردیبهشت) از استان خارج می‌شود، اما هوای سرد تا ظهر پنجشنبه ۵ اردیبهشت در استان اردبیل ماندگار است. 
محمدی ادامه داد: از لحاظ دمایی از عصر امروز تا ظهر پنجشنبه در طول شب‌ها و اوایل صبح دمای هوا در مناطق مرکزی ۳ تا ۵ و در مناطق جنوبی ۵ تا ۷ درجه سلسیوس زیر صفر خواهد رفت.   به گفته وی از امشب تا صبح فردا در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل کاهش دید و یخبندان رخ خواهد داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.