به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنامجو روز سه شنبه در حاشیه دیدار با دکتر تقوی نژاد، معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت و درمان از تامین اعتبار برای تسریع در اجرای بیمارستان مشگین شهر از محل اعتبارات متمرکز وزارت بهداشت و سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.
وی افزود: مقرر شد این اعتبار به گونه ای تخصیص یابد که بیمارستان مشگین شهر در عرض سه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.
استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس این توافق، گروهی از وزارت بهداشت برای بازدید محل بیمارستان به استان اردبیل سفر خواهند کرد.
بهنامجو ادامه داد: همچنین مقرر شد اکیپ فنی و مهندسی وزارت بهداشت در محل بیمارستان قدیمی شهرستان پارس آباد حاضر شده و در صورتی که بنا امکان استحکام بخشی داشته باشد، نسبت به تامین اعتبار این فضای بیمارستانی نیز اقدام خواهد شد.
استاندار اردبیل همچنین به اعزام پزشکان به کشور ترکیه جهت دریافت آموزش های آبدرمانی اشاره کرد و از انجام توافق برای تامین اعتبار مشترک این اقدام توسط وزارت بهداشت و استانداری اردبیل خبر داد.
وی اضافه کرد: امید می رود با اعزام پزشکان به ترکیه برای دریافت آموزش های پزشک آبدرمانی بتوانیم گامی در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان برداریم.
استان اردبیل دارای مجتمع های آبدرمانی متعدد در شهرستان های مختلف بوده و بر این اساس برنامه های مختلفی در جهت توسعه گردشگری سلامت در استان از جمله پزشکی آبدرمانی درحال اجراست.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.