استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی سد سوها در شهرستان نمین در سالجاری هبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در دیدار با اهالی روستای سوها با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و فرماندار نمین اظهار کرد: غنای فرهنگی و دینی اهالی سوها با پرورش بیش از ۲۷۰ حافظ قرآن کریم و پایین بودن میزان آسیب‌های اجتماعی شاخصه مهم این روستا در استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و کم‌بهره روستای سوها به عنوان روستای سبز از لحاظ اشتغال و فاقد بیکاری در سطح استان معرفی خواهد شد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به حل مشکلات زیرساختی این روستا با همراهی و همدلی مسئولان و اهالی سوها تصریح کرد: با احصای مشکلات و طبق برنامه‌ریزی‌های دقیق ما نسبت به رفع هر چه سریعتر مشکلات این منطقه اقدام می‌کنیم.
بهنامجو از آغاز عملیات اجرایی سد سوها در سالجاری خبر داد و بیان کرد: دریاچه سوها یکی از مناظر بکر طبیعی منطقه است که مکانی جذاب برای گردشگران خواهد بود.
وی گفت: همجواری روستای سوها با جنگل فندقلو و وجود سد و دریاچه در این منطقه قابلیت گردشگری بسیار بالایی برای جذب مسافران و طبیعت‌گردان فراهم کرده است.
وی یادآور شد: با طراحی و اجرای طرح پارک جنگلی در منطقه گردشگری سوها شاهد پیشرفت روزافزون این روستا و ایجاد اشتغال مرتبط با توریسم در این منطقه خواهیم بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.