به گزارش ایرنا ، سخاوت بیرامی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: آموزش و پرورش این منطقه با کمبود 214 نیروی انسانی در بخش های مختلف آموزشی ، تربیتی و خدماتی مواجه است.
وی گفت: از این تعداد 151 نفر در بخش آموزشی ، 34 نفر در بخش خدمات و 39 نفر در حوزه دبیران تربیتی مدارس هستند که اگر این نیرو برای سال تحصیلی آینده تامین نشود آموزش و پرورش خلخال با مشکل جدی روبرو خواهد شد.
وی اظهار داشت: در حالی که هر سال به تعداد دانش آموزان این منطقه اضافه شده و وسعت کار دستگاه تعلیم و تربیت بزرگتر می شود، آموزش و پرورش به جای افزایش نیروی انسانی بدلیل محدودیت های موجود در بخش جذب نیرو و استخدام روز به روز در حال کوچک شدن است.
بیرامی با بیان اینکه با توجه خاص دولت به بحث فضاهای آموزشی کمبود فضای آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی جدید برطرف شده، گفت: کمبود نیروی انسانی با توقع مردم در مسیر ارتقای سطح تحصیلی در مدارس این منطقه همخوانی ندارد.
او از صعود 7 پله ای رتبه خلخال در کنکور امسال خبر داد و افزود: کسب رتبه پنجم در استان و ارتقا از رتبه دوازدهم سال گذشته در این شهرستان برغم کمبود نیروی انسانی نتیجه کار گروهی و افزایش تلاش دبیران و دانش آموزان بوده ولی اگر انتظار افکار عمومی ارتقای این رتبه به رتبه اول استانی در سال آینده است کمبود نیروی انسانی باید برطرف شود.
او گفت: حاصل 11 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری 91 مصوبه بوده که تاکنون 83 درصد مصوبات عملی شده و تحقق یافته است.
بیرامی همچنین با بیان اینکه یکی از مصوبات تحقق یافته این جلسات پرداخت بدهی شهرداری از محل 5 درصد عوارض شهری تعیین شده در قانون است، اظهار کرد: امسال 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری به آموزش و پرورش پرداخت و صرف تعمیر و تجهیز مدارس شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.