شهردار اردبیل گفت: ماموریت اصلی شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان بر پایه رسالت فرهنگی است که به تبع آن کارهای عمرانی و زیربنایی نیز به انجام می‌رسد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آئین افتتاح ستاد استقبال از بهار شهرداری اردبیل اظهار کرد: اگر فرهنگ یک جامعه و شهر اصلاح شده و برنامه‌ها و رویکردها در این بخش تقویت شود بسیاری از مشکلات و نارسائی‌ها در جامعه برطرف شده و زمینه حرکت تحول آفرین رقم می‌خورد.
وی یکی از نمودها و نشانه‌های این فرهنگ صحیح و شایسته را میهمان‌نوازی اردبیلی‌ها از مسافران و گردشگران در طول سال به ویژه ایام آغازین سال جدید اعلام و خاطرنشان کرد: ما نیز به نوبه خود با آراسته کردن شهر و زیبائی در سیما و منظر شهری تلاش می‌کنیم تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت‌ها ر انجام دهیم که شهروندان ورودی به اردبیل بتوانند از این زیبائی‌ها بهره بگیرند.
شهردار اردبیل با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری اساسا رسالت دستگاه‌های تخصصی است و شهرداری‌ها نیز در کنار این نهادها و همپای آنان برای تقویت این زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند، افزود: ما نیز به نوبه خود با راه‌اندازی تورهای اردبیل گری سعی می‌کنیم تا به نوعی شهر خودمان را که علاقه و دلبستگی به آن داریم شایسته و مناسب معرفی کرده و زمینه حضور گردشگران بیشمار را مهیا کنیم.
لطف‌اللهیان گفت: ما در کنار کارهای ذاتی خود در حوزه عمرانی و خدماتی بیشترین تلاش و پیگیری‌ها را در حوزه فرهنگی به کار گرفتیم تا به نوعی بتوانیم اهداف و رویکردهای خودمان را بر همین اساس و در راستای تقویت ابعاد فرهنگی و هنری به انجام برسانیم.
وی با گرامیداشت روز شهردار بیان کرد: آنچه که اصالت کار شهردار است حضور در صحنه‌های مختلف است و ده‌ها ماموریت برای مجموعه شهرداری تعریف شده که باید در همه زمینه‌ها این مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها به انجام برسد.

شهردار اردبیل توجه به نیروی انسانی تخصصی و کارآمد را زمینه‌ساز تحول در مجموعه شهرداری اعلام کرد و افزود: شهرداری نهاد عمومی و متعلق به مردم است و باید از خدماتی که شهرداری انجام می‌دهد عموم هموطنان بهره‌مند شده و از آن استفاده کنند.
لطف‌اللهیان ادامه داد: در چند سال اخیر در شهر اردبیل به شکل متوازن شتاب و توسعه مناسبی را شاهد هستیم ولی همچنان ضعف‌ها و نقص‌هایی وجود دارد که به نوعی باید آنها را برطرف کرد.
وی تصریح کرد: قطعا در سال جدید شهرداری با رویکردی متفاوت سعی خواهد کرد تا اهداف خود را در همه زمینه‌ها به ویژه رسالت فرهنگی و هنری را به شایستگی به انجام برساند که در این زمینه همراهی و همسویی سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز بسیار با اهمیت به نظر می‌رسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.