به گزارش ایرنا ، شهامت هدایت روز چهارشنبه در جشن درختکاری اردبیل افزود: برای حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مردم و نهادهای مربوطه الزامی است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر جلوی تخریب مراتع و جنگل های استان گرفته شده و انتظار می رود مردم مشارکت بیشتری در حفظ منابع طبیعی داشته باشند.
هدایت از اجرای پروژه‌ های بیولوژیک، تثبیت مالکیت، مبارزه با آفات و سوخت ‌های فسیلی در 11 شهرستان استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: امسال 210 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به استان اردبیل تخصیص داده شده و از محل سفر ریاست جمهوری به استان نیز 40 میلیارد ریال تصویب شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح کاداستر با هدف تثبیت مالکیت اراضی ملی افزود: تثبیت 330 هزار هکتار از اراضی استان در دستور کار است که بیش از 70 درصد آن تحقق یافته است.
هدایت با اشاره به برنامه های هفته منابع طبیعی گفت: جشن درختکاری و تجلیل از حافظان افتخاری منابع طبیعی ،غرس نهال یادبود ، افتتاح پروژه های آبخیزداری ، نشست هم اندیشی با ائمه جمعه ، توزیع نهال رایگان بین مردم ، غرس نمادین نهال بنام شهدای مدافع حرم ، توزیع 217 آبگرم خورشیدی و توزیع 208 تنور گازی از جمله برنامه های هفته منابع طبیعی استان است.
در این آیین از فعالان منابع طبیعی در حفاظت از اراضی ملی و جنگلی تجلیل شد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.