به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز شنبه در جلسه گفتمان اجتماعی محور افزود: این سند آماده عملیاتی شدن است ، ولی برای دستیابی به اهداف توسعه نیازمند همدلی ، همکاری ، هم افزایی و مشارکت همه جانبه مردم بویژه سمن ها و تشکل های غیردولتی مرم نهاد هستیم.
وی اظهار داشت: در این سند تمام محورهای توسعه و رونق اقتصادی در حوزه های مختلف کشاورزی ، صنعت و گردشگری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و با تصویب آن در مرکز استان بزودی در مسیر توسعه و رشد همه جانبه منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش مردم به منطقه و باور کردن توسعه گفت: تا زمانی که مدام از توسعه نیافتگی و عقب ماندگی حرف می زنیم ، توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد.
او با بیان اینکه در سال های 85 تا 1395 بیش از 32 هزار نفر از این شهرستان مهاجرت کردند، افزود: در بسیاری از مواقع اجرای پروژه های عمرانی زیرساختی از جمله راه های ارتباطی نمی تواند مانع از مهاجرت افراد جویای کار از این منطقه به مناطق دیگر کشور شود.
بابایی با تاکید بر پذیرش پیشنهادات و طرح های ارائه شده از سوی مردم توسط مسئولان اظهار کرد: رفتارهای نادرست اجتماعی موجب فرار مغزها و افزایش میل به مهاجرت از سوی مردم این شهرستان به مناطق دیگر می شود.
او همچنین با بیان اینکه خلخال از شهرستان های موفق استان اردبیل در برگزاری گفتمان اجتماعی محور است، گفت: برگزاری این گفتمان ها با هدف بحث و بررسی مسائل مشکلات و با محوریت توسعه و رفع موانع توسعه با حضور منتقدین ، صاحبنظران و مسئولان اجرایی موفق بوده و به برخی اهداف کاهش آسیب های اجتماعی از جمله کاهش آسیب فضای مجازی دست یافته ایم.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.