به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: دستاوردهای سفر دکتر نوبخت به استان اردبیل بسیار خوب و قابل توجه برای مردم منطقه است.
وی اظهار داشت: دستاورد این سفر اختصاص 200 میلیارد ریال در سال جاری برای ادامه عملیات اجرایی راه اصلی خلخال به منجیل ، 100 میلیارد ریال برای عملیات اجرایی پروژه احداث راه هشجین - تقاطع سرچم به اردبیل در سال آینده و اختصاص اعتبار مناسب برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعمیر جاده قدیمی رانش یافته خلخال به گیوی است.
او با بیان اینکه در سفر معاون رییس جمهور مقادیر قابل توجهی اعتبار بصورت جمع و با عناوین متعدد در اختیار مسئولان استان گذاشته شده ،اظهار داشت: انتظار مردم خلخال پرداخت سهم این شهرستان از اعتبارات یاد شده و تخصیص داده شده به مناطق مختلف استان اردبیل به صورت جمعی است.
وی گفت: با برجسته کردن مشکلات زود گذر اقتصادی کشور نباید بهانه ای به دست دشمن داده و یا با طرح مسائلی به عنوان گلایه ، دشمن از وضعیت موجود اقتثصادی به نفع خود استفاده کند.
خطبیب جمعه خلخال اظهار کرد: نشان دادن دندان ، گره کردن مشت و یا لبخند دشمن یک معنی واحد داشته و مسئولان هرگز نباید به جای دیدن ضعف های دشمن شیفته لبخند گول زننده آنها شوند.
وی از امنیت به عنوان بزرگترین نعمت الهی برای برخورداری از سایر نعمات اجتماعی یاد کرد و گفت: به برکت وجود این نعمت در کشورمان ایران اسلامی از حلقه آتش ناامنی ایجاد شده در خاورمیانه خارج است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.