فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ما همه سرباز ولایت هستیم و وظیفه داریم وظایف خود را به درستی انجام دهیم. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل با بیان اینکه در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد معجزات فراوانی بودیم، گفت: آخرین این معجزه ها حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که علی رغم شرایط سخت کشور، مردم به صورت پرشور در راهپیمایی حاضر شدند. 
وی با بیان اینکه حرکت‌های انقلابی ما همیشه با خون شروع شده است، افزود: همه ما سرباز ولایت هستیم و هرکس باید در مقام و پست خود برای پایداری انقلاب اسلامی جانانه تلاش کند. 
بابازاده اصحاب رسانه را حق جویان جامعه دانست و تصریح کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم برای حفظ شان اردبیل به نیکی های استان بپردازند. 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه ما همه سرباز ولایت هستیم و وظیفه داریم وظایف خود را به درستی انجام دهیم، خاطرنشان کرد: باید ضمن افتخار به گذشته خود با همت و یکدلی برای پیشرفت استان ولایی، شهیدپرور و خواستگاه شعیه خود کاری انجام دهیم. 
وی با بیان اینکه جایگاه حقوقی برای ما مسئولان ماندگار نیست، پس جایگاه حقیقی برای ما می‌ماند، افزود: از مسئولان خواست به اصالت استان نیز توجه کرده و آنرا حفظ کنند. 
بابازاده با بیان اینکه نباید در امور مربوط به شهر و استان محافظه کاری کرده و اقدام به تخریب کنیم، تاکید کرد: باعثان عزت شکنی مردم در موضوع گوشت در مقابل مردم مسئول هستند؛ چراکه طی ماه‌های اخیر امام جمعه اردبیل از خروج دام به خارج استان هشدار داده بودند. 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه ما به مردم قول دادیم که مشکلات کالای اساسی مردم را حل کنیم، تاکید کرد: امروز نظام به برکت رحمت الهی، درایت مقام معظم رهبری و تلاش برخی از دولتمردان پابرجاست و امیدواریم این شرایط بر مردم آسان شود.     یک هزار و 850 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ابوذر ارسال شده بود  سرهنگ ایمانعلی لطفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل نیز با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ولایی و منویات مقام معظم رهبری برگزار شده است، گفت: یک هزار و 850 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ابوذر ارسال شده بود که بعد از سه مرحله داوری و جلسات فشرده ۲۲ اثر انتخاب شد.   وی با بیان اینکه اولین دوره این جشنواره از سال 1394 در استان اردبیل آغاز شده است، افزود: در سال اول ۷۴۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود و در سال 1395 و 1396 تعداد آثار به حدود یک هزار و یکصد اثر رسید ولی امروز آثار ارسال شده به چهارمین جشنواره ابوذر به یک هزار و 850 اثر می باشد. 
لطفی با بیان اینکه زمانی عرصه برای رسانه‌ها باز خواهد بود که مسئولان هم همت کنند و انتقادپذیر باشند.، تصریح کرد: رسانه های ما نیز با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم با تشکیل هیات نظارت از چند نهاد مختلف نظارتی به آگهی ها صورت گیرد. 
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه باید در امور مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره پیوست رسانه ای داشته باشیم، گفت: اگر در حوزه رسانه و هنر فقط شعار داده و کاهلی کنیم به اهداف خود نخواهیم رسید. 
وی با بیان اینکه اگر رسانه ها محافظه کاری کنند شرمنده نظام و انقلاب خواهند بود، گفت: متاسفانه رسانه های ما در باب انتقاد عملکرد خوبی ندارند و به تعریف مسئولان می پردازند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.