به گزارش ایرنا ، علی علایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه پارس آباد مغان افزود: چند روز پیش این بیمارستان مورد بازدید معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی قرار گرفت و وی در باره تجهیز و تامین نیروی انسانی این بیمارستان در کوتاه ترین زمان قول مساعد داد.
علایی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله نظام در این شهرستان اظهار داشت: این دستاوردها قابل مقایسه با وضعیت پیش از انقلاب نیست.
فرماندار پارس آباد مغان بهره برداری از 72 پروژه با اعتبار یک هزار و 136میلیارد ریال در دهه فجر امسال را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه این دستاوردها در سایه اتحاد و یکدلی و یکپارچگی میان مسئولان و مردم رقم خورده و وحدت کلمه رمز موفقیت ما خواهد بود.
علایی به برنامه های سال آینده دولت دراین شهرستان اشاره کرد وافزود: تعریض، بازسازی و چهار بانده کردن جاده پارس آباد- اردبیل، احداث نیروگاه برای تقویت برق منطقه، مشارکت سرمایه گذاران در بخش های مختلف اقتصادی، توسعه و تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری مدرن و تحت فشار، پیگیری مطالعه و اجرایی شدن راه آهن اردبیل- پارس آباد و اتصال آن به جمهوری آذربایجان از جمله مطالبات مهم مردم منطقه است که تلاش می شود در سال آتی عملیاتی شود.
فرماندار پارس آباد مغان اهالی این شهرستان را به حضور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن فراخواند و گفت: صفوف دشمن شکن مردم بصیر و انقلابی شهرستان مثل همیشه امسال نیز تکرار خواهد شد.
پارس آباد در 120 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.