محمد اهلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در سال 1373 و همزمان با تشکیل استان تاسیس شد و در آن هنگام تنها یک شهرک صنعتی در استان اردبیل وجود داشت که به برکت وجود نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران، هم اکنون این استان دارای 25 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و خصوصی است .
وی با اشاره به کمبود واگذاری زمین صنعتی برای استقرار سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل، اظهار داشت: احداث و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید بطور جد از برنامه های مهم و در اولویت این شرکت بوده و امسال برنامه ریزی برای تملک حدود 500 هکتار زمین برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان هدفگذاری شده است.
اهلی بیان کرد: امید است با همکاری و مساعدت نهادهای مربوطه این امر تحقق یافته و تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی دولتی و خصوصی استان به بیش از 30 شهرک و ناحیه صنعتی افزایش پیدا کند.
وی اضافه کرد: تامین زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی از اولویت ها و برنامه های اصلی و مهم این شرکت بوده و این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات در شهرک های صنعتی استان به کار بسته تا واحدهای صنعتی با کمترین دغدغه از نظر تامین زیرساختها، به کار و تلاش در زمینه تولید و خدمات مشغول به کار باشند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.