به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان سفر به خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سوانح رانندگی در جاده اسالم به خلخال افزود:با توجه به اینکه برخی از این حوادث در حوزه استحفاظی استان گیلان اتفاق می افتد نیازمند بررسی جوانب حادثه در جلسه مشترکی با حضور استاندار گیلان و دیگر مسئولان این استان است.
وی با بیان اینکه بیشتر جاده های منتهی به استان گیلان در خلخال دارای گردنه های سخت و برف گیر هستند،اظهار داشت: تنها جاده ای که فاقد هرنوع گردنه برف گیر و قابل استفاده در تمام فصول سال می باشد پروژه راه اصلی خلخال،درام به منجیل است که با تکمیل و بهره برداری از آن مشکل تردد در فصول سرد سال به استان گیلان و پایتخت برطرف خواهد شد.
وی گفت:برای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه توان اجرایی خود را به کار گرفته ایم و در حال حاضر عملیات اجرایی آن برابر برنامه زمان بندی پیش می رود.
او بیان کرد:با تکمیل و بهره برداری از پروژه راه اصلی خلخال،درام به منجیل فاصله 25 کیلومتری فعلی این شهرستان تا منجیل به 160 کیلومتر از لحاظ مسافت کاهش یافته و مدت زمان سفر نیز به دلیل مشخصات فنی بالای راه کوتاهتر خواهد شد.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.