به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنام جو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در زمینه زیرساخت ها کارهای خوبی انجام شده و مسئولان استان با سرعت و دقت برای توسعه امکانات لازم و افزایش سرمایه گذاری تلاش می کنند.
وی بیان کرد: در شرایط اقتصادی و سیاسی کنونی و با توجه به ظرفیت های موجود استان صنعت گردشگری از محورهای مهم توسعه برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال محسوب می شود و در زمینه سرمایه گذاری خوبی در حال انجام است.
بهنام جو افزود: راه آهن به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در برنامه ریزی توسعه استان برای ترانزیت کالا و مسافر و همچنین گسترش گردشگری به ویژه در زمستان بیدار جایگاه و نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
وی گفت: راه آهن میانه اردبیل که از سال 84 آغاز شده است در سال جاری با اخذ فاینانس داخلی در شرایط خوبی قرار گرفته و طبق برنامه ریزی انجام شده در دهه فجر 99 به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت : مطالعات راه آهن اردبیل-پارس آباد هم توسط قرار گاه خاتم الانبیا در دست اقدام است و با انجام مذاکرات با طرف آذری طرح اتصال ریلی استان به ریل بین المللی و کشورهای حوزه قفقاز پیگیری می شود.
استاندار اردبیل بیان کرد: برای تسهیل روند سرمایه گذاری در استان از تمام توان خود استفاده و زیرساخت ها و تسهیلات لازم را برای آنها فراهم می کنیم.
بهنام جو ادامه داد : بار اصلی ایجاد اشتغال بر دوش کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی است و باید بستر را برای ایجاد اشتغال جوانان فراهم کرد.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.