به گزارش ایرنا، سید حسن عاملی روز شنبه در آیین تقدیم بودجه 98 شهرداری اردبیل به شورای شهر افزود: ورودی های شهر نیاز به ساماندهی دارد و شهرداری و شورای شهر باید دراین مورد اهتمام جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه شهرداری با زندگی مردم و عزت اجتماعی آنها در ارتباط است، بیان کرد: پاکیزگی و زیبایی یک شهر به اعصاب و روان آدم تاثیر می گذارد و شهرداری باید در تامین رفاه مردم و تنظیف شهر تلاش نماید .
وی ساماندهی امام زاده سید صدرالدین اردبیل را مورد تاکید قرار داد وگفت: ساماندهی این مجموعه به خوبی انجام شده و برای تکمیل آن به 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
آیت الله عاملی با بیان اینکه باید در شهرسازی توازن رعایت شود، افزود: اگر توازن در شهرسازی رعایت نشود باور و اعتماد مردم به مسئولان از بین می رود.
وی با اشاره به ساماندهی حاشیه نشینان اردبیل افزود: برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر گام های مهمی برداشته شده ولی نیاز است فعالیت ها در این زمینه تسریع شود.
امام جمعه اردبیل بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی پل قدس به خوبی پیش می رود و ضروری است در موعد مقرر به پایان برسد.
آیت الله عاملی از شهرداری و شورای شهر خواست با توجه به اینکه حکم باغ شریعت صادر شده این مکان را به یک باغ فاخر و زیبا تبدیل کرده و در اختیار عموم قرار دهد.
در این جلسه بودجه 98 از سوی شهرداری اردبیل تقدیم شورای شهر شد .
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.