در پی حادثه گازگرفتگی در روستای بنماران از توابع شهرستان کوثر 24 نفر از اهالی این روستا به بیمارستان منتقل شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز به منظور شرکت در برنامه‌ای اهالی روستای بنماران شهرستان کوثر در مسجد تجمع کرده بودند که به دلیل نشت گاز تعدادی از اهالی روستا دچار گازگرفتگی شدند.
مجید غریبانی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع اورژانس از وضعیت مصدومان بلافاصله دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس، هلی‌کوپتر امداد و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شده و مصدومان را ابتدا به مرکز بهداشتی – درمانی خلفلو اعزام کردند.
وی بیان کرد: با انجام مراحل اولیه امدادرسانی این مصدومان که به تعداد 24 نفر گزارش شده است به دو بیمارستان‌ اردبیل و یک بیمارستان شهرستان کوثر منتقل شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: وضعیت عمومی این مصدومان در حال بررسی است و کارشناسان اورژانس ما در اسرع وقت نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.
مجید غریبانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال نیز در مناطق مختلف اردبیل همچون سال‌های گذشته با حادثه تلخ گازگرفتگی روبرو بودیم؛ از همشهریان خواست تا نسبت به رعایت موارد ایمنی دقت لازم را داشته باشند.
وی گفت: به طور متوسط در هر هفته یک تا دو گزارش مربوط به گازگرفتگی در اردبیل اعلام می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.