سرهنگ سید هادی موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مواد مخدر کشف شده از قاچاقچیان در حال حمل از این شهرستان بود که هوشیاری ماموران پلیس مانع از توزیع این مواد در بین مصرف کنندگان شد.
وی به افزایش 25 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در 9 ماه امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مدت 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این منطقه کشف و چند دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و قاچاقچیان مواد افیونی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.
وی اظهار داشت: تعداد دستگیر شدگان در زمینه مواد مخدر نیز در این مدت 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.
سرهنگ موسوی از کشف محموله قاچاق چوب آلات جنگلی توسط ماموران پلیس انتظامی این شهرستان خبر داد و افزود: این محموله شامل 2.5 تن چوب درختان جنگلی است که در یک دستگاه وانت نیسان از استان گیلان بارگیری شده بود.
وی بیان کرد: با اعلام دوره تنفس به جنگل های شمال و افزایش قیمت چوب در بازار فعالیت قاچاقچیان چوب نیز در روزهای اخیر بطور چشمگیری افزایش یافته بنابراین به مردم توصیه می شود در صورت مشاهده محموله های چوب جنگلی مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.