به گزارش ایرنا ، دکتر قدرت اخوان اکبری روز شنبه در نشستی با فرماندار شهرستان کوثر افزود: این پایگاه های اورژانس جاده ای به لحاظ حادثه خیز بودن مسیرهای مذکور با هدف ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مسافران ، رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری و حادثه دیدگان احتمالی این 2 جاده با صرف 10 میلیارد ریال راه اندازی می شود.
وی گفت: راه اندازی این پایگاه ها و افزایش تعداد پزشکان متخصص در شهرستان کوثر از مطالبات به حق مردم و مسئولان این منطقه بوده که با اجرای آنها و استقرار سه پزشک متخصص در رشته های داخلی ، اطفال و زنان و زایمان نیازهای منطقه مرتفع خواهد شد.
او اظهار داشت: با اجرای سیستم ارجاع از سطح یک ، ویزیت پزشک عمومی و در صورت تشخیص ارجاع به سطح 2 پزشک متخصص بطور محسوسی از صرف هزینه های اضافی بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی مرکز استان جلوگیری می شود.
وی همچنین به در حال احدث بودن پروژه پد بالگرد به مساحت 2 هزار متر مربع برای نشست و برخاست بالگرد اورژانس 115 برای حمل مصدومان جاده ای در محوطه بیمارستان شهر گیوی اشاره کرد و گفت: احداث این پد کار عملیات انتقال مجروحان بد حال حوادث رانندگی به مراکز درمانی مرکز استان را سریع تر خواهد کرد.
بخشی از راه ارتباطی اردبیل به فیروزآباد و سرچم در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر واقع شده و لزوم احداث و راه اندازی پایگاه های اورژانس جاده ای برای نجات جان مجروحان حوادث رانندگی احتمالی این جاده در محدوده این شهرستان ضرورت داشت.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.