به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز دوشنبه در نشستی با مسئولان بهزیستی نیر افزود: برای اجرای این پروژه ها شامل ساختمان معلولین کوراییم ، ساختمان جمعیت همیاران سلامت روان و خانه مددجویی بهزیستی روستای مولان 2 میلیارد و 370 میلیون ریال هزینه شده است.
وی همچنین گفت: موسسه خیریه بانوان نیکوکاری طراوت نیر هم در این ایام افتتاح خواهد شد.
فرماندار نیر با بیان اینکه 625 خانوار زیرپوشش بهزیستی شهرستان نیر هستند، افزود: 385 نفر کودک دهک های پایین با پرداخت شهریه و یک وعده غذای گرم تحت پوشش این اداره می باشند.
امامی از تاسیس مرکز سلامت روان محلی در نیر خبر داد و گفت: یک مهد کودک در روستای سقزچی نیز در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
فرماندار نیر بیان کرد: حمایت های دولت و موسسه ها و خیریه های مردم نهاد سبب شد تا در حال حاضر مشکلات جامعه هدف بهزیستی کاهش یابد و ایجاد رفاه نسبی آنها در دستور کار قرار دارد.
امامی مقابله با معضلات اعتیاد ، حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و جلوگیری از مشکلات خانوارها در کنار خدمت رسانی به افراد معلول را از جمله اقدامات ارزشمند اداره بهزیستی نیر ذکر کرد.
رییس اداره بهزیستی نیر هم در این جلسه گفت: فعالیت های این نهاد در زمینه ایجاد روستا مهدها و کمک به تامین نیازهای فرزندان نیازمند، سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و اشتغالزایی به خوبی اهداف خدمتی دولت را به اقشار نیازمند تبیین می کند.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.