مدیر عامل بانک ملی گفت: در حال حاضر بانک ملی 17 شعبه بین‌المللی در کشورهای مختلف دارد و در کنار آن در چهار کشور به شکل بانک فعالیت می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمدرضا حسین‌زاده در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: ما امسال 90 سالگی تاسیس بانک ملی را در کشور جشن می‌گیریم و به همین مناسب تمبر یادبود و سکه نقره‌ای ضرب کرده و به عنوان یادبود به چهره‌های ماندگار تقدیم می‌شود.
وی با بیان اینکه بانک ملی در 90 سال عمر بابرکت خود توانسته است خدمات متنوعی را به عنوان اولین بانک کشور به هموطنان ارائه کند، خاطرنشان کرد: ما با داشتن بیشترین منابع مالی در سطح کشور در استان‌های مختلف به هموطنان ارائه خدمات می‌کنیم و خوشحال هستیم که در سال حمایت از تولید ملی در راس بانک‌های کشور در پرداخت تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی ورود پیدا کردیم.
مدیر عامل بانک ملی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانک ملی نظیر ساخت ده‌ها مدرسه، کتابخانه و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در همین استان اردبیل و در حمایت از ایتام و کودکان نیازمند بنیاد کودک و همچنین ساخت چندین مدرسه ورود پیدا کردیم و قطعا در ساخت کتابخانه نیمه تمام اردبیل نیز طی دو سال آینده مشارکت خواهیم کرد.
حسین‌زاده بیان کرد: منابع ما در این حوزه محدود است به طوری که سال گذشته و امسال بیشترین منابع را در ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هزینه کردیم و در سیستان و بلوچستان نیز در نقاط محروم در خدمت هموطنان بودیم.
وی برای مشارکت در بازسازی بازار تاریخی اردبیل نیز قول مساعد داد و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با مشارکت بخش خصوصی و صاحبان مغازه‌ها عملیات بازسازی و بهسازی را در بازار تاریخی اردبیل انجام دهیم.
مدیر عامل بانک ملی با قدردانی از تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر استاندار اردبیل در پیگیری طرح‌های مختلف استان اردبیل در مسیر توسعه و پیشرفت گفت: ما به همراه اعضای هیئت مدیره و مسئولان ارشد بانک ملی در این استان حضور پیدا کردیم تا با بازدید از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی فعال به همراه بازدید از پروژه راه اهن اردبیل از نزدیک در جریان مشکلات و نارسانی‌ها قرار گرفته و در حد وسع و توان بتوانیم کمک‌کار آنها باشیم.
حسین‌زاده افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش ما نسبت به تامین منابع مالی خرید تجهیزات و دستگاه‌های مورد نظر کارخانه‌ها ورود پیدا کردیم به طوری که با پرداخت 100 میلیارد تومان منابع سرمایه در گردش از آرتاپلاست حمایت کردیم.
وی اظهار کرد: در این استان ما از واحد تولید کاغذ از سنگ آهک، پتروشیمی و همچنین پروژه عظیم راه آهن حمایت می‌کنیم به طوری که با گماردن تیم کارشناسی در این استان مرحله به مرحله روند راه اهن اردبیل را پیگیر هستیم که گزارش‌های ارائه شده مثبت و امیدبخش است.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خاطرنشان کرد: ما در سه سال و در سه قسط 250 میلیارد تومانی منابع مورد نیاز راه آهن را تامین خواهیم کرد و امیدواریم با همراهی سایر مسئولان و متولیان این پروژه زیرساختی را در استان اردبیل تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.
حسین‌زاده گفت: قرار شده به تدریج مدیران بانک‌های عامل با حضور در این استان به شکل انفرادی و یا در قالب کنسرسیوم از پروژه‌های عظیم و سرمایه‌گذاران طرح‌های توجیه‌دار حمایت همه جانبه انجام شود که در کنار این حمایت‌های بانکی انتظار داریم صاحبان طرح‌ها نیز پای کار آمده و با انگیزه و رغبت در گرفتن این منابع تلاشی جدی انجام دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.