رییس اداره هواشناسی خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وزش تندباد با سرعت بیش از 45 کیلومتر در ساعت در منطقه موجب نا آرامی هوای این شهر شده بود که با ورود جبهه هوای مرطوب و باران زا به منطقه بارش باران از اوایل صبح امروز آغاز و لطافت هوای را بهمراه آورد.
فرامرز فرض الله پور افزود: با ورود جبهه هوای جدید به منطقه دمای هوای خلخال افزایش یافته و در حالی که دمای هوای این شهر در صبح روز گذشته صفر درجه بود این میزان اوایل صبح امروز به 6 درجه بالای صفر رسید.
وی اظهار داشت: با ادامه بارش های طول روز هوای منطقه رو بسردی گذاشته و دمای هوای فردا پنج تا هشت درجه نسبت به امروز کاهش یافته و برف جایگزین باران خواهد شد.
همزمان با بارش باران در خلخال بارش برف ارتفاعات مشرف به این شهر و راه های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان را سفیدپوش کرد.
محمد قربانی ، رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای خلخال نیز از وزش باد شدید در راه های کوهستانی ، گردنه های بلند و برفگیر بویژه جاده ارتباطی خلخال به اسالم خبر داد.
وی با بیان اینکه تردد عادی خودروها در راه های ارتباطی بدون استفاده از زنجیر چرخ حریان دارد، گفت: با توجه به سرد شدن هوا در ساعات آینده و بارش برف اطلاع از آخرین وضعیت راه های ارتباطی قبل از حرکت مسافران و رانندگان به مردم توصیه می شود.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.