به گزارش ایرنا ، حسن محمدی روز سه شنبه در نشستی با فرماندار نیر افزود: این نیروگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده و برق حاصل از آن وارد چرخه مدار خواهد شد.
وی گفت: فاز دوم این نیروگاه نیز به زودی توسط بخش خصوصی اجرایی می شود.
محمدی همچنین به افتتاح 15 پروژه برق رسانی در دهه فجر امسال در این استان اشاره کرد و افزود: پروژه برق رسانی به 15 روستای استان با صرف 100 میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.
وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی برق، رضایت مندی مشترکین ، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره وری اقتصادی اقدام به افتتاح ، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح ‌های برق رسانی، بهینه سازی شبکه‌ های برق و روشنایی معابر در شهرستان های استان کرده است.
او افزود: هفت دستگاه اجرایی در این استان برای تامین انرژی مورد نیاز خود به پنل ‌های خورشیدی تجهیز شده اند.
وی گران بودن سوخت ‌های فسیلی ، مقرون به صرفه بودن استفاده از انرژی خورشیدی، حفاظت از محیط زیست و رایگان بودن منبع عظیم خدادادی خورشید را از جمله علل استفاده از این انرژی برای تامین برق مورد نیاز ذکر کرد.
ابراهیم امامی ، سرپرست فرمانداری نیر هم در این نشست گفت: برغم مشکلات نقدینگی در این شرکت با همدلی و تلاش مضاعف شاهد بهره برداری از پروژه های توسعه و ساماندهی شبکه های توزیع برق این شهرستان هستیم.
وی تشریح کرد: دریافت مطالبات ارگان ها و شرکت های خدمات رسان نیز مهم است و مطالبات قابل توجه شرکت توزیع نیروی برق استان نیز باید از سوی سایر سازمان ها و مردم پرداخت شود.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.