دبیر فدراسیون کشتی گفت: ما آماده برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی هستیم و باید وزارت ورزش و جوانان موعد آن را اعلام کند. 
رضا لایق در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: قرار است وزارت ورزش تا اول دی ماه تاریخ قطعی برگزاری انتخابات فدراسیون را اعلام کند که امیدواریم تا بهمن ماه مراحل ثبت نام و برگزاری این مجمع انتخاباتی را شاهد باشیم. 
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ما در فدراسیون کشتی از قبل تعیین شده است به طوری که تا پایان سال مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌ها را در اردبیل طی روزهای آینده شاهد خواهیم بود و در کنار آن مسابقات جام تختی در کشورمان برگزار می‌شود. 
دبیر فدراسیون کشتی افزود: به احتمال زیاد مسابقات جام جهانی کشتی سال آینده برگزار خواهد شد و ما سعی خواهیم کرد حضور قدرتمندانه‌ای را در این رقابت‌ها داشته باشیم. 
لایق در مورد تامین اعتبار فدراسیون و کمک دولت و وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون تصریح کرد: تامین اعتبار به روال گذشته انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 
وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل نیز بیان کرد: این مجمع با نتیجه مشخصی همراه نبود و به دلیل عدم همکاری تعدادی از اعضای مجمع کار انتخابات هیئت کشتی استان اردبیل به مرحله سوم کشیده شد که این امر نیز به دلیل مخدوش بودن برگه‌های آرا در دو اول و دوم انتخابات بود. 
دبیر فدراسیون کشتی افزود: ما اعلام قطعی را در این زمینه انجام نمی‌دهیم و قرار شد با ارسال آرا و گزارش دو مرحله انتخابات به تهران و امور مجامع وزارت ورزش و جوانان استعلام انجام شده تا در صورت امکان برگزاری مجدد تا یک ماه آینده بالاخره تکلیف رئیس هیئت کشتی استان اردبیل نیز مشخص شود.
لایق ادامه داد: قرار بود خروجی این مجمع به انتخابات هیئت کشتی استان منجر شود که به دلیل بروز برخی اتفاقات ناگوار برگزاری مجمع و انتخاب رئیس هیئت به جلسات بعدی موکول شد که امیدواریم با همراهی تمامی اعضای این مجمع فرد شایسته‌ای برای تصدی مسئولیت هیئت کشتی استان اردبیل انتخاب شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.