'سالن زیبای حسین رضازاده زیباتر از همیشه میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های جهان را بر عهده دارد.
تلاش هفته های اخیر مسئولین و دست اندرکاران ورزش و هیات کشتی استان با آغاز مطلوب رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان به بار نشست و در میان استقبال خوب تماشاگران خونگرم اردبیلی با دیدار تیم های روسیه و صنعت ایذه ایران و اوکراین و گرجستان پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های جهان آغاز شد.
ورزش اردبیل لایق بهترین هاست. تماشاگران ورزش دوست این دیار استحقاق میزبانی از رقابت های مهم بین المللی و جهانی را دارند. وقتی از ساعت 9 صبح تماشاگران مشتاق، صندلی های سالن شش هزارنفری را به تسخیر در می آورند و صدای ایران ایران را طنین انداز می کنند نشان دهنده عشق و ارادت آنها به ورزش و سربلندی و سرافرازی فرزندان این سرزمین می باشد.
مردم اردبیل و خانواده کشتی استان علاوه بر تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان جمع کثیری از پیشکسوتان کشتی کشور را نیز میزبانی می کنند.محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران،بنی تمیم و لایق سرپرست و دبیر فدراسیون کشتی ،بهرام مشتاقی ،رحیم عظیمی و رحیم علی آبادی از جمله چهره های سرشناسی هستند که از اولین ساعات آغاز رقابت ها در سالن حضور یافته اند.
باید از استاندار اردبیل که امکان میزبانی از این رقابت ها را فراهم کرده است قدردانی شود و از مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر دست اندرکاران ورزش استان که شبانه روز دوندگی کرده و شرایط ایده آل و مطلوبی را برای برگزاری این رقابت ها ایجاد کرده اند به نیکی یاد شود.
مسلما بعدازظهر امروز سالن شش هزارنفری رضازاده به مانند رقابت های والیبال انتخابی جهانی در مقابل تماشاگران خونگرم اردبیلی احساس شرمندگی خواهد کرد. تماشاگران به همراه کشتی گیران ایرانی سرود پیروزی را به خوبی سرخواهند داد و صفحات زرین دیگری به تاریخ پرافتخار ورزش این دیار اضافه خواهند کرد'.
6016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.