مهدی جسین نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: علاوه براین تسهیلات 100 میلیون ریال نیز به شکل پاداش بلاعوض برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در کنار مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اشتغال و کارآفرینی و مرکز رشد فناوری سلامت از حمایت‌های شتاب‌دهنده کارا سلامت تهران و شتاب‌دهنده منش بهره‌مند شده اند تا دانشجویانی که ایده‌های خلاقانه در حوزه کارآفرینی دارند مورد حمایت قرار گیرند.
حسین‌نژاد حمایت‌های مشاوره‌ای و مدیریتی از دانشجویان خلاق و مبتکر در ارائه طرح‌های فناورانه را یادآور شد و گفت: تلاش براین است تا با همراهی و کمک همه مسئولان استان از دانشجویان خلاق و مبتکر و کارآفرین حمایت شود.
وی ادامه داد: در استان اردبیل باید در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان فضایی فراهم شود تا با هماهنگی و همراهی همه جانبه فرصت و فضای اشتغال برای جوانان جویای کار فراهم آید.
رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تا آخر امسال رویداد کارآفرینی در حوزه تجهیزات پزشکی نیز به همت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد وسعی می شود در این حوزه نیز از تولیدات برتر و محصولات کارآمد به نوعی حمایت کرده و بستر پشتیبانی‌ها و تحرک و حمایت بیشتر را از این بخش به خوبی مهیا کنیم.
حسین‌نژاد اظهار داشت: در نمایشگاه هفته پژوهش که در روزهای آینده گشایش خواهد یافت دانشگاه علوم پزشکی نیز در غرفه‌های تعیین شده محصولات خود را ارائه خواهد کرد.
رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: رویداد کارآفرینی سلامت با شرکت 115 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
حسین‌نژاد اظهار داشت: در این رویداد دانشجویان علاقمند به کارآفرینی و استارت‌آپ به منظور تمرین و آموزش کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای متنوع با علاقه و رغبت حاضر شده و در مدت سه روز از این برنامه استفاده کردند.
وی محورهای این رویداد را خدمات هاسپیس، طرح مراقبت بیماران در منزل، توسعه گردشگری سلامت، تولید و گسترش نرم‌افزارها و ابزارهای هوشمند و فرهنگ سلامت اعلام کرد.
دولت تدبیر و امید اشتغال زایی و کارآفرینی در شرکت های دانش بنیان را در دستور کا ردارد .
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.