نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در عرصه مدیریتی کشور نالایق‌ترین مدیران مدیران جناحی هستند که کاری از پیش نمی‌برند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش محل جولان مدیران جناحی و سیاسی باشد به ویرانه تبدیل خواهد شد به طوری که در طول مسئولیتم به این نتیجه رسیدم که عزت، شرف و اقتدار کشور و ملت وابسته به آموزش و پرورش است و دولت اصلی‌ترین سرمایه‌گذاری خود را باید در این حوزه انجام دهد.
وی با تاکید بر اینکه اگر به آموزش و پرورش به دید طفیلی بنگریم در باتلاق ناشایستگی‌ها گرفتار خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در صورت بی‌توجهی به آموزش و پرورش و نهاد تعلیم و تربیت دولت هرچه تلاش کند سرش به سنگ خواهد خورد.
امام جمعه اردبیل با تشکر از مدیران مدارسی که بوفه مدرسه را با اعتماد کامل در اختیار دانش‌آموزان گذاشته تا درس عملی عفت، پاکدستی و صداقت را به دانش‌آموزان یاد دهد، گفت: خیرین که ده‌ها جفت کفش در اختیار دانش‌آموزان بی بضاعت و محروم گذاشتند، قابل تقدیر هستند.
عاملی از کشف انبار 200 تنی موادغذایی توسط نیروی انتظامی در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: سودجویانی که 200 تن موادغذایی مورد نیاز مردم را که تاریخ مصرف گذشته بود به بازار عرضه می‌کردند و با این حرکت با جان مردم به ویژه کودکان بازی می‌کردند و انتظار داریم تا دستگاه قضایی با این متخلفین به شدت برخورد کند.
وی در ادامه سخنان خود از ناامید شدن آمریکا از تحریم اقتصادی به ویژه تحریم‌های     13 آبان خبر داد و تصریح کرد: دشمن این بار تلاش می‌کند جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران را به راه اندازد تا با حمایت از کانال‌های ماهواره‌ای، سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و قرارگاه‌های جنگ نژادی، قومی و مذهبی به شایعات و دروغ دامن زده و ملت ایران را از پای درآورند اما در این عرصه نیز ناکام خواهند شد.
امام جمعه اردبیل جداکردن بخشی از استان و واگذاری آن به استان مجاور را دارای تبعات ناگواری اعلام کرد و افزود: نباید حادثه ناگوار کازرون در استان اردبیل تکرار شود  وبنده دو هفته قبل در مورد اقدامات دولت در جدا کردن بخشی از این استان و الحاق به استان همجوار تذکر و هشدار لازم را دادم اما در این دوهفته پاسخی دریافت نکردیم.
عاملی بیان کرد: انتظار می‌رود هیات دولت خطای خود را دراین زمینه جبران کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.