به گزارش ایرنا ، علی علایی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک پارس آباد افزود: این کاهش در سایه استقرار 12 تیم گشت و کنترل و نظارت جاده ای در 340 کیلومتر از جاده های حوزه استحفاظی شهرستان پارس آباد حاصل شده است.
او ایجاد پارک سوار را بهترین گزینه برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد و عبور و مرور شهروندان دانست و تشریح کرد: ایجاد پارک سوار برای سهولت در رفت و آمد و تامین امنیت و آرامش شهروندان و کاهش بار ترافیکی مرکز شهر تا 50 درصد خواهد شد.
فرماندار پارس آباد مغان از تکمیل رفوژ بلوار اجیرلو و محله عربلو و ایثارگران تا ورودی شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همزمان با تکمیل رفوژ جاده ورودی شهر از سمت اجیرلو، نصب دوربین های مدار بسته و ترافیک شهری و خودرو ثبت ترافیک نیز نصب می شود تا بار ترافیکی مرکز شهر در ساعات پیک ترافیک کاهش یابد.
وی بر لزوم نصب سرعت گیر در برخی از نکات حادثه خیز شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه فصل آسفالت ریزی تمام شده شهرداری می تواند با استفاده از آسفالت سرد اقدام به نصب سرعت گیر کند تا خللی در کیفیت آسفالت پیش نیاید.
علایی تشریح کرد: 32 کانال آب منتهی به مسیر اردبیل - پارس آباد در طول این جاده شناسایی شده که از این تعداد 12 کانال دارای وضعیت خطرناک بوده و نیازمند ایمن سازی و اقدامات پیشگیرنده می باشد که هر چه سریع تر نسبت به ایمن سازی آنها باید اقدام شود.
فرماندار پارس آباد با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک باید در چهار چوب قانون و به گونه ای باشد که موجب افزایش سطح رفاه عمومی و رضایت عمومی مردم شود، گفت: تدبیر و تصمیم و اجرای عقلایی قانون به نحوی که مانع از تبعات باشد کاری ظریف بوده که از دستگاه های اجرایی و نظارتی در عملیاتی کردن طرح های مصوب مورد انتظار است.
امین رنجبر ، دادستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: با توجه به شکایت خیل زیادی از عموم مردم شهرستان پارس آباد نسبت به ایجاد مزاحمت های دستفروشان و وانت های سیار و راکد در تقاطع میادین و چهارراه ها و خیابان های پر تردد شهر شایسته است هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی و جمع آوری آنها توسط دستگاه های ذیربط اقدام شود.
او افزود: اگر این مزاحمت ها استمرار یابد بعنوان مدعی العموم نسبت به جمع آوری و هدایت این خودروها به پارکینگ اقدام لازم معمول می شود.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.