"تو هم می توانی یک نویسنده خوب شوی" اثری از کاترین کاتلر با ترجمه سویل محرم نژاد و درسگفتارهای ادبیات خلاق وحید ضیائی توسط نشر نگین سبلان وارد بازار می شود . 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، این کتاب بیست و یکمین اثر از مجموعه کتاب‌های هنرجویان ادبیات خلاق دوره‌های آموزش وحید ضیائی است که طی سالهای اخیر در نقاط مختلف کشور برگزار شده و خروجی آن در حوزه ادبیات با محوریت شعر و داستان و پژوهش ادبی و ترجمه، کتابهایی با عناوین مختلف بوده است . 
کتاب حاضر مجموعه ای از طرح‌های خلاق آموزشی جهت علاقمندان به بحث نویسندگی ست که با شیوه‌های مختلف نویسندگی خلاق نویسندگان برتر جهان شگردهای آموزشی خاصی را پیشنهاد می دهد . 
 درسگفتار‌های وحید ضیائی که یک سوم حجم کتاب به آن اختصاص داده شده است در حقیقت مجموعه روش‌های آموزشی  نویسندگی و شعر سرایی او در همین عنوان کلاس‌هاست که توسط او طراحی و آموزش داده می شود . 
ضیائی این کلاس‌ها را از سال 92 بطور رسمی در مجموعه کتابخانه‌های عمومی، حوزه‌های هنری، کانون‌های پرورشی کودک و نوجوان و دانشگاه‌ها برای گروه‌های سنی مختلف برگزار نموده و هم اکنون این کلاس‌ها در کتابخانه‌های عمومی شهر ری استان تهران در حال برگزاری است . 
ضیائی در کنار این کتاب از ترجمه کتاب آنتیگونه برای نوجوانان خبر داده که برای نخستین بار در قالب رمان نوجوان تا نمایشگاه 98 به بازار کتاب خواهد آمد . 
گفتنی است این شاعر، منتقد ادبی، مترجم و پژوهشگر اردبیلی الاصل تاکنون بیست دو اثر در حوزه ادبیات منتشر کرده است وهم اکنون پژوهش‌های او درشعر درمانی بصورت مجموعه مقالاتی در دست تالیف و نگارش است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.