استاندار اردبیل گفت: در راستای واگذاری آبگرم گیوی به بخش خصوصی توانمند برای اصلاح آن تلاش می کنیم. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با نماینده و فرماندار کوثر با اعلام این خبر، افزود: اقدامات اولیه برای واگذاری آبگرم گیوی به سرمایه گذار بخش خصوصی صورت گرفته و با عملیات توسعه‌‎ای امکانات رفاهی وگردشگری مناسب در این منطقه فراهم خواهد شد. 
استاندار اردبیل ایجاد و توسعه پزشکی آبدرمانی را یادآور شد وگفت: با اجرای این طرح و ایجاد امکانات مناسب مدت اقامت مسافران در آبگرم‌های استان افزایش می‌یابد.   در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز از روند کند علمیات اجرایی خط انتقال سد گیوی انتقاد کرد و افزود: پس از گذشت 20 سال ازشروع عملیات اجرایی این پروژه و تکمیل کامل بدنه سد هنوز اتفاق خاصی در اجرای پروژه خط انتقال آب سد روی نداده است. 
بشیر خالقی یادآور شد: ما منکر مشکلات در مرکز استان نیستیم ولی درعین حال به بی مهرهای صورت گرفته در خصوص تخصیص آب شهرستان‌های جنوب استان از رودخانه قزل اوزن نیز انتقاد داریم. 
وی اضافه کرد: در حال حاضر از هشت سد پیشنهادی خلخال و کوثر تنها آب سد شهید عمران پستی هشجین آن هم در حد مصارف آب شرب و صنعتی پیش بینی شده است. 
خالقی بیان کرد: در حالی که سالانه بیش از 500 میلیون متر مکعب آب در جنوب استان تولید می شود مردم ساکن آن حق استفاده از آب تولیدی منطقه خود را ندارند.   به گفته نماینده خلخال توسعه بخش کشاورزی منطقه جنوب با توجه به وجود منابع آبی و اراضی حاصلخیز نیازمند توجه جدی مسئولان وتخصیص آب مورد نیاز است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.