ناصر عتباتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به غرق شدن و جان باختن پدر و پسری در یکی از استخرهای اردبیل اظهار داشت: بازپرس جنایی ویژه ای برای این پرونده تشکیل و سه نفر از جمله مدیر داخلی استخر و ناجیان غریق حاضر در صحنه به دلیل سهل انگاری با قرار قانونی بازداشت شدند.
او اظهار داشت: بر اساس بررسی ها مجموعه اقداماتی که در این استخر باید مراعات می شد انجام شده، ولی متاسفانه سهل انگاری و بی دقتی ها موجب بروز این حادثه ناگوار شد.
او گفت: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل موظف شدند نظارت ها بر فعالیت 18 استخر و مجتمع های آبدرمانی فعال استان را تشدید و تقویت کنند.
عتباتی افزود: از فعالیت مجموعه های فاقد مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان ، ناجیان غریقی که مجوز و گواهی لازم را از هیات نجات غریق و غواصی استان را ندارند و یا ناجیان غریقی که سهل انگاری کنند با جدیت جلوگیری خواهد شد.
وی گفت: در داخل استخرها و مجتمع ها باید ابلاغ شود که استاندارد این استخر یا مجموعه ورزشی چند ناجی غریق هست و این اطلاع رسانی در معرض دید عموم قرار بگیرد.
دادستان اردبیل از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف و سهل انگاری در استخرها و یا مجتمع های آبدرمانی مراتب را برای رسیدگی به دادستانی و مراجع ذیربط اعلام کنند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.