'اجرای شبکه فاضلاب در مناطق کم برخودار و شهرک جدیدالاحداث در اردبیل به یک مطالبه عمومی برای شهروندان اردبیلی شده بود و انتظار می رفت با خبرهای خوشی که سیف اللهی از تعامل با شهرداران مناطق در پیشبرد کار سخن می گفت، پروژه تا پایان آغاز فصل سرما رنگ و بوی اتمام به خود بگیرد. اما به نظر می رسد، تقویم اجرایی آب و فاضلاب اردبیل آنگونه که وعده داده شده بود مرتب و منظم پیش نرفته و دل و روده معابر در محل های اجرای پروژه فاضلاب شهری، روی دست این شرکت مانده است.
یک سال پیش تر مبلغ 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات تقویت طرح های فاضلاب شهرهای دارای تنش به شهر اردبیل اختصاص داده شد. البته تخصیص این بودجه به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل 'با تلاش بی سابقه نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی' رخ داده  بود و به نوعی توفیق اجباری برای مناطق کم برخودار شهری بود.
یحیی سیف اللهی این اعتبار را 'استثنایی و بی‌ سابقه برای اجرای شبکه فاضلاب شهر اردبیل' توصیف کرده بود و از اجرای پروژه در 16 نقطه از شهر اردبیل خبر داده بود. در عمل هم چنین شد و در شهرک‌ های نیستان ، گلستان ، ساحلی ، نیروی انتظامی ، شهرک کشاورزی و محلات سیزده گانه و بعثت اردبیل بطول 108 کیلومتر پروژه اجرایی شد.
اردبیل شهری است که زمستان و سرما در آن زودتر از شهرهای دیگر فرا می رسد و روند اجرای پروژه فاضلاب کشی در مناطق کم برخوردار اردبیل به کندی پیش می رود و پروژه در شهرک هایی چون گلستان ، بعثت و مناطقی از 13 گانه رفت و آمد در معابر را ماه ها است که با مشکل مواجه کرده است'.
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.