حسین نجف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بازرسی از این انبار مقدار 500کیلوگرم برنج هاشمی ، چهارهزار و 500 کیلوگرم برنج طارم ، 2 هزار و 530 کیلوگرم برنج هندی و تعداد 2 هزار و500 بسته پوشاک بچه مولفیکس به ارزش یک میلیارد و 144میلیون و 750 هزار ریال کشف و ضبط گردید.
وی اظهارداشت: پرونده پس از سیر مراحل قانونی و بررسی دقیق در شعبه اول قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی و اتهام انتسابی محرز تشخیص داده شد.
نجف زاده گفت : براساس حکم صادره فرد متخلف علاوه بر توزیع کالای مکشوفه در شبکه تحت نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت به پرداخت مبلغ هشتصد و یک میلیون و 35 هزار ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم گردید..
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین از کشف انواع روغن موتور ، آب باتری ، فیلتر هوا ، اگزوز ماشین در انباری در شهرستان پارس آباد خبرداد و افزود: در بازرسی از این انبار مقدار 12 هزار و 904 لیتر انواع روغن موتور و 3 هزار و 520
لیتر آب باطری ،یک هزار و 360 عدد فیلتر هوا ،520 عدد هواکش و همچنین انواع اگزوز در مجموع به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کشف شد.
وی اضافه کرد : پرونده پس از انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع و هم اکنون درحال رسیدگی و صدور حکم قانونی بوده و دستور عرضه فوری اقلام مکشوفه در بازار نیز صادر گردیده است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.