مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در روستاهای حاشیه جنگل‌ها نسبت به توزیع 60 دستگاه آبگرمکن خورشیدی و تنور گازی برای پخت و پز روستائیان اقدام کردیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، شهامت هدایت در جریان بازدید از روستای دیمان گرمی اظهار کرد: با هدف صیانت از جنگل‌ها و جلوگیری از قطع درختان به ویژه در مناطق روستایی همجوار با جنگل‌ها در اکثر شهرهای استان اردبیل توزیع آبگرمکن‌های خورشیدی و همچنین تنورهای گازی و وسایل خوراک‌پزی مدرن انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: ما از سال گذشته این توزیع آبگرمکن‌ها، اجاق‌های خوراک‌پزی و تنورهای گازی را همراه با توزیع کپسول‌ها در بین روستائیان ساکن در حاشیه جنگل‌ها آغاز کردیم تا دیگر شاهد قطع درختان و تبدیل آنها به هیزم نباشیم.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به مشارکت خوب روستائیان در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: خود روستائیان با رغبت و علاقه نسبت به دریافت این امکانات مدرن اقدام کردند تا از این پس با خیال راحت و بدون دردسر در گرم کردن آب، تهیه غذا و نان با مشکلی روبرو نشوند.
هدایت گفت: قرار است تا پایان امسال تعداد آبگرمکن‌های خورشیدی و تنورها و اجاق‌های خوراک‌پزی جدید توزیعی در بین روستائیان افزایش یافته و به نوعی از قطع درختان جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح علاوه بر گرمی در نمین و مناطق جنگلی اطراف فندقلو و حاشیه رود ارس ادامه خواهد داشت و امیدواریم نتایج مفید اجرای این طرح را شاهد باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.