نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان لایحه منطقه آزاد را رد نکرده و نباید مردم به این شایعات باور داشته باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد فیضی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اردبیل اظهار کرد: تنها هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در سه بند به این لایحه ایراد گرفته است در حالی که باید گفت این لایحه منطبق بر اسناد بالادستی است و هیچ ایراد قانونی ندارد و شورای نگهبان تاکنون نظر نهایی خود را در مورد این لایحه اعلام نکرده است
وی خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم که شورای نگهبان این لایحه را رد کند چرا که هیچ مغایرتی با قانون و شرع ندارد و به هیچ عنوان شورای نگهبان نمی‌تواند به لایحه دولت که بار مالی داشته باشد ایراد بگیرد چرا که قرار شده در طرح ارائه شده از سوی نمایندگان که بار مالی داشته باشد شورای نگهبان در این زمینه بیشتر بررسی‌ها و دقت نظر خود را اعمال کند.
 
واگذاری کشت و صنعت قانونی به نظر می‌رسد
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد واگذاری کشت و صنعت مغان نیز بیان کرد: به نظر می‌رسد این واگذاری قانونی بوده چرا که هیچ نهادی نتوانست جلوی این واگذاری را بگیرد.
فیضی افزود: سازمان خصوصی‌سازی تا اهلیت مالی و فنی را در واگذاری‌ها تائید نکند نظر نهایی خود را اعلام نمی‌کند و اگر این واگذاری نهایی شده یقین داشته باشیم که اهلیت مالی و فنی آن نیز حتما احراز شده است.
 
استیضاح وزرا راهکار برون رفت از مشکلات کشور نیست
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده برای چندمین بار اعلام می‌کنم که استیضاح راهکار برون‌رفت از وضعیت فعلی و مشکلات کشور نیست و باید یک تدبیر مناسب در حل مشکلات اقتصادی اندیشیده شود.
فیضی با بیان اینکه حضور روحانی در سازمان ملل نشان داد که آمریکا با زورگوئی تمام می‌خواهد علیه ایران فشار و تحریم به راه‌ اندازد، تصریح کرد: این دشمنی‌ها روز به روز تشدید می‌شود و در این بین به نظر می‌رسد روحانی مظلوم واقع شده است چرا که منصفانه نیست تمام مشکلات کشور را به پای روحانی بنویسیم.
وی با اشاره به اینکه ما در کشور با مشکلات ریشه‌ای روبرو هستیم که راه حل برون رفت آن استیضاح وزرا محسوب نمی‌شود، اظهار کرد: ما امروز به یک همدلی واقعی به دور از نگاه جریانی، حزبی و تشتت سیاسی نیاز داریم تا بتوانیم منطبق بر خواسته افراد جامعه شرایط کشور را سروسامان دهیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیگر زمان آن گذشته است که با خرده‌گیری و انتقاد بخواهیم از همدیگر انتقام بگیریم بلکه باید همه دوستداران نظام دولت را یاری کنند تا از این پیچ خطرناک عبور کرده و مشکلات اقتصادی بیش از این ملت را رنج ندهد.
فیضی ادامه داد: ما در یک ماه گذشته هم استیضاح دو وزیر و هم سوال از رئیس جمهور را شاهد بودیم ولی همگان امروز اذعان دارند که کلید حل مشکلات استیضاح و طرح سوال از رئیس جمهور نیست بلکه باید ریشه مشکلات را به خوبی شناسایی و همه سعی در برطرف کردن آن داشته باشیم.
وی با انتقاد از عدم همراهی مدیران استانی که نتوانستند دولت را یاری کرده و خدمات انجام شده را تبیین کنند، گفت: جای تعجب است که برخی از مدیران حاضر نیستند در این شرایط حساس که دشمن به جنگ روانی روی آورده است مدافع حق و حقیقت بوده و از دولت حمایت کنند که به یقین باید گفت؛ در انتخاب این مدیران قصور و کوتاهی شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.