به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمدظاهر قادراش پور روز پنجشنبه در آیین گلباران گلزار شهدای خلخال ، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با آرمان های شهدا ، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و بر لزوم برگزاری آیین های گرامیداشت شهدا در این هفته تاکید کرد.
همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان با حضور در منزل خانواده شهدا و جانبازان ، آزادگان و ایثارگران با آنها دیدار کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.
فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: بیکاری یکی از مشکلات بزرگ در این شهرستان بوده و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز با این مشکل اجتماعی مواجه هستند.
فریدون بابایی افزود: برغم رعایت قوانین مربوط به اختصاص 25 درصد از جذب و استخدامی ادارات دولتی و نهادها به فرزندان شاهد در حال حاضر 180 فرزند شهید دارای تحصیلات دانشگاهی کارشناسی و کارشناسی ارشد بیکار بوده و در انتظار یافتن شغل هستند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل قرار دارد ، سه هزار و 900 شهید ، 854 جانباز ، 55 آزاده و چهار هزار و 600 خانوار شهدا و ایثارگران زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال قرار دارند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.