رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف 2 دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز که راکبان آن با انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز آرامش و امنیت را از شهروندان سلب کرده بودند، خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رحیم آقا محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل با هدف افزایش ایمنی عبور و مرور و تامین آرامش ترافیکی 2 دستگاه موتور سیکلت غیر مجاز را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.
وی با اشاره به اینکه راکبان موتور سیکلت های توقیفی با انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز آرامش و امنیت را از شهروندان سلب و ایمنی سفرهای درون شهری را بر هم زده بودند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی قطعات موتورسیکلت ها اوراق شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگان استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه 11 درصد آمار وقوع حوادث رانندگی در 5 ماهه سالجاری و در جاده های درون شهری مربوط به موتور سیکلت سواران است،‌گفت: برخورد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با موتور سیکلت سواران قانون گریز و حادثه آفرین قاطع، قانونی و بدون اغماض است.
آقامحمدی عمده تخلفات رانندگی موتور سیکلت سواران را عدم استفاده از کلاه ایمنی، انجام حرکات نمایشی ، مخدوش بودن پلاک وسیله نقلیه ،‌عبور از محل های ممنوعه و نداشتن مدارک رانندگی عنوان کرد و افزود: در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی تامین امنیت موتور سیکلت سواران و افزایش ایمنی سفر آنان از طریق برگزاری کلاس های آگاهسازی و آموزشی ،‌ ملزم کردن به استفاده از کلاه ایمنی و تاکید بر قانونمندی با جدیت پیگیری می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.