استاندار اردبیل گفت: از ایجاد 20 هزار شغل نه تنها عقب‌نشینی نکردیم بلکه استراتژی خود را تغییر دادیم تا سریعتر به اهدافمان برسیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل کارنامه قابل قبولی را از دستاوردهای 39 ساله انقلاب داریم و در این استان با وحدت رویه‌ای که بین همه مدیران و مسئولان وجود دارد تلاش بر این است تا مسیر توسعه، پیشرفت و سازندگی با قوت به پیش رفته و مردم امیدوارانه از این تحریم‌های ظالمانه و مشکلات به وجود آمده عبور کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم می‌توانیم از این مشکلات و پیچ تاریخی عبور کنیم و در جشن چهل سالگی انقلاب با ارائه کارنامه‌ای قابل قبول از دستاوردهای نظام اسلامی در این استان سعی خواهیم کرد تا با محوریت مردم این برنامه‌ها باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.
رئیس شورای اداری استان اردبیل ضرورت ارائه خدمات انجام شده را به شکل هنرمندانه یادآور شد و گفت: ما در سالجاری افق روشنی را برای امیدواری مردم در این استان ترسیم کردیم به طوری که از ابتدای امسال خبرهای خوشی اعم از تامین اعتبار موردنیاز راه‌ آهن اردبیل و تکمیل آن ظرف سه سال و تصویب منطقه آزاد و ویژه اقتصادی را شاهد و ناظر هستیم که همه در راستای توسعه و تحول اقتصادی استان و اشتغال جوانان منطقه است.  
بهنامجو افزود: نه تنها در سالجاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از طرح‌های خود عقب‌نشینی نکردند بلکه ما شاهد افزایش سرمایه‌گذاری از 120 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان بودیم که این سرمایه‌گذاری‌ها تحولی را در حوزه صنعت، تولید و کشاورزی رقم می‌زند.
وی به تعهد 20 هزار اشتغال در سال 97 اشاره و تصریح کرد: ما نه تنها از ایجاد 20 هزار شغل عقب‌نشینی نکردیم بلکه استراتژی خود را تغییر دادیم و آمار فرمانداران شهرستان‌های مختلف حکایت از ایجاد فرصت اشتغال مناسب در نیمه اول سال است.
رئیس شورای اشتغال استان اردبیل امیدواری مردم را در مناطق مرزی و محروم به آینده نظام اسلامی و حرکت‌های مدبرانه یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم به رغم همه شیطنت‌های استکبار جشن چهل سالگی انقلاب با مشارکت حداکثری مردم و با نشاط و شادابی برگزار شود.  
در این جلسه فرماندار گرمی نیز به نمایندگی از فرمانداران اظهار کرد: ما در این شرایط حساس نیاز به همدلی و همراهی داریم که نمونه روشنی از این همدلی را در سطح استان شاهد هستیم که استاندار خستگی‌ناپذیر در این 9 ماه حضور در اردبیل با تمام جدیت و تلاش سعی کرده تا یک فضای تحولی را در سطح استان با جذب سرمایه‌گذاران فراهم کند.
امامی خاطرنشان کرد: از 100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پیش‌بینی شده در کشور 30 میلیارد تومان سهم استان اردبیل است که ما در شهرستان‌های مختلف شاهد توزیع آن هستیم تا بخش عظیمی از زیرساخت‌ها تامین و فراهم شود.
وی با ابراز خرسندی از تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد اردبیل در مجلس گفت: این منطقه آزاد بستر صادرات و همچنین تولید ثروت را برای اهالی مغان فراهم می‌آورد.
فرماندار گرمی افزود: نباید تهدید نظام را یکجانبه ببینیم بلکه این تحریم‌ها فرصت خودباوری و خوداتکایی داخلی را افزایش داده و ما با یک جهش صادراتی روبرو هستیم که یقینا با واقع‌بینی مردم به راحتی می‌توانیم این دوران سخت را سپری کنیم.
امامی ادامه داد: در هشت ماه گذشته بیش از 400 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در گرمی شاهد هستیم که این سرمایه‌گذاری‌ها نوید تحول در منطقه مرزی گرمی را می‌دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.