نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خواستار تلاش و همکاری مردم و مسئولان برای دستگیری مسببین حادثه اسید پاشی دراین شهر شد و گفت: بر همه مردم واجب شرعی
است که برای دستگیری عامل یا عاملین این حادثه کمک کنند تا متخلف بسزای اعمالش برسد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، آیت‌الله 'سید یوسف طباطبایی‌نژاد' در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مسجد امام(ره)، افزود: کسانی که این اقدام پلید را انجام دادند متدین نیستند، زیرا این حرکت پلید ضایعه ای درد ناک برای جامعه است.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: مسئله اسید پاشی دراصفهان هیچ ربطی به بی حجابی و امر به معروف و نهی از منکر ندارد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به شیطنت رسانه های بیگانه به خصوص بی بی سی و رادیو فردا در زمینه اسید پاشی اصفهان و ربط دادن این حادثه به امربه معروف و نهی ازمنکر، ازعملکرد برخی رسانه ها و نشریات داخلی نیز دراین خصوص بشدت انتقاد کرد و گفت: این رسانه ها آب درآسیاب دشمن می ریزند هرچند که مردم بصیر و هوشیار هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به توانمندی و هوشمیاری نیروهای امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: آنها روایت پیامبر اسلام را می دانند که فرمودند با محبت امر به معروف و نهی منکر کنید.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است و اگر کسی آن را قبول نداشته باشد، کافر و نجس است.

وی با اشاره به اهمیت امربه معروف ونهی از منکر در اسلام، گفت: امام حسین (ع) فرمود علت قیام من امربه معروف و نهی از منکر است.

وی همچنین با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) تصریح کرد: تمام اعمال خوب و جهاد در راه خدا در مقابل امربه معروف مانند قطره است.

وی با بیان اینکه حضرت ابا عبدالله حسین(ع) برای ادای فریضه امر به معروف ونهی از منکر قیام کرد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در اصل هشتم قانون اساسی کشور آمده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.