رییس خانه احزاب ایران با تاکید بر این که خانه احزاب در این دوره از جریانات اصلاح طلب،اصولگرای، مستقل و اعتدالگرا شکل گرفته است گفت: ما از مشاوره های نخبگان بویژه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف خانه احزاب بهره خواهیم گرفت.

به گزارش جماران، قدرتعلی حشمتیان در دیدار جمعی از نمایندگان ادوار، ضمن بیان مطالبی درباره شکل گیری خانه احزاب در این دوره گفت: خانه احزاب در این دوره از همه جریان های اصلاح طلب، اصولگرا، مستقلین و اعتدالگراها شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهداف خانه احزاب ایران در رابطه با ایجاد شعب استانی در سراسرکشور، از نظرات دوستان در این راستا استفاده خواهیم کرد تا انشاالله در دو انتخابات پیش رو برای نشاط بیشتر و مشارکت گسترده مردم، دبیران کل احزاب کشور و نمایندگان ادوار مختلف کشور همراه شویم.

در این دیدار همچنین معروف صمدی نایب رییس اول مجمع نمایندگان ادوار به نمایندگی از نمایندگان ادوار، انتخاب حشمتیان را به عنوان رییس خانه احزاب ایران تبریک گفت و از ارتباط مستمر وی بااحزاب سراسر کشور قدردانی کرد.

وی اظهارداشت: این همگرایی و ارتباط مستمر ، باعث نشاط بین احزاب کشور شده و کار بسیار مفیدی است که قطعا درحرکت کشور بسوی تحزب موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: نمایندگان ادوار مجلس خصوصا مردم قهرمان و شجاع غرب کشور از این انتخاب بسیار خرسند هستند.

صمدی پیشنهاداتی در رابطه با هم اندیشی با احزاب فعال داخلی وخارجی قدرتمند و همسو جهت ایجاد روابط مفید و تبادلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و گفت وگوی تمدن ها به دور از مداخله در امور یکدیگر برای رونق بیشتر خانه احزاب به حشمتیان ارائه کرد.

مبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.