نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پیغام داده که حاضر است در قضیه دیپلمات‌های ربوده‌ شده ایرانی با حزب‌الله معامله کند از وعده سید حسن نصرالله برای پیگیری وضعیت سردار احمد متوسلیان خبر داد.


به گزارش جماران، جواد کریمی قدوسی در خصوص وضعیت حاج احمد متوسلیان و سایر دیپلمات‌های ربوده‌ شده کشورمان در لبنان اظهار داشت: دشمن سعی دارد با این غنیمت بزرگی که از ما گرفته بر سر آن معامله بزرگی هم انجام دهد.
وی ادامه داد: بر اساس همین اصول، حدس و گمان قریب به یقین این است که حاج احمد متوسلیان و یارانش زنده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حاج احمد متوسلیان برای رژیم صهیونیستی یک کارت موفقیت و امتیاز بزرگ است تصریح کرد: حاج احمد متوسلیان و سایر دیپلمات‌های ما به دست فالانژها اسیر و تحویل رژیم صهیونیستی شده‌اند، شکی در این نیست که آنها بخواهند از این متاع ارزشمند در جایی بحرانی استفاده کنند و وارد معامله شوند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در دست حزب‌الله اسیرهای دانه‌درشتی دارند، افزود: حتی امروز حزب‌الله از فرانسه و از کشورهای اروپایی که در نبردهای حلب حاضر هستند، اسیر دارد و بر همین اساس حدس و گمان ما این است که صهیونیست‌ها وارد مذاکره شده‌اند و پیغام داده‌اند که حاضرند در این زمینه با حزب‌الله معامله و مذاکره کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سید حسن نصرالله وعده داده که خودم مأمور پیگیری موضوع آقای احمد متوسلیان هستم، افزود: ظاهر این خبر نشان می‌دهد که بحث آزادی اسرای ما در جریان است، به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی نیز به این نتیجه رسیده است که وقت استفاده از کارت اسارت احمد متوسلیان و هم‌رزمانش فرا رسیده است.

کریمی قدوسی در پایان به بشارت مقام معظم رهبری در خصوص بازگشت سردار متوسلیان اشاره و تأکید کرد: ایشان در دیدار ماه رمضان هنگامی‌ که تصویری از حاج احمد متوسلیان به ایشان اهدا شد، فرمودند «ان‌شاءالله روزی آزاد می‌شود، امیدواریم خداوند این خبر خوب را در این ایام قرار بدهد و این نماد تفکر دفاع مقدس و حزب‌الله آزاد شود.»

منبع: فارس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.