رئیس اتحادیه بنکدارن مواد غذایی از کاهش 30 تا 35 درصدی قیمت حبوبات با ورود محصولات تازه به بازار خبر داد.
به گزارش جماران، محمد آقاطاهر در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، کاهش قیمت را تا یک ماه و نیم آینده اعلام کرد و افزود: محصولات جدید عدسی و نخود از ایلام و سر پل ذهاب وارد بازار شده است که به زودی قیمت ها را در مراکز عرضه کاهش می دهد.

وی لوبیا قرمز را ارزان ترین محصول موجود در بازار دانست و گفت: این ماه غذایی هم اکنون روزانه هر کیلو 6 هزار تا 7500 تومان در بازار عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: نخود در بازار 6 هزار تا 6500 تومان در هر کیلوگرم فروخته می شود که با ورود محصولات جدید به زودی این قیمت کاهش می یابد.

آقاطاهر ، صنعتی بودن مصرف لوبیا چیتی را مانع کاهش قیمت آن با وجود حجم بالای واردات این محصول اعلام کرد و گفت: لوبیا چیتی هم اکنون بین 7500 تا 8 هزار تومان در هر کیلوگرم فروخته می شود.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی عدس موجود در بازار را به علت کافی نبودن محصول داخلی، وارداتی دانست وگفت: قیمت یک کیلو عدس در عمده فروشی ها از 5800 تا 6200 تومان عرضه می شود.
آقاطاهر با اشاره به تامین کامل نیاز قند وشکر در بازار ادامه داد: قیمت یک کیلو شکر در عمده فروشی ها از 2480 تا 2550 تومان و قند شکسته نیز هر کیلو 2850 تا 2900 تومان فروخته می شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.