منبع : سایت تابناک

"علیرضا مرندی" با اظهار اینکه فرمایشات حضرت امام(ره) درباره در راس امور بودن مجلس خیلی واضح و روشن است و نیاز به تفسیر ندارد، خاطرنشان کرد: اگر نیاز به تفسیر هم داشت این کار باید از سوی ولی فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری صورت گیرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه مجلس دیگر در راس امور نیست، گفت: ما باید فرمایشات ایشان را همان گونه که بیان کردند، بپذیریم و آن را روی چشم خود بگذاریم.

وزیر اسبق بهداشت با اظهار اینکه اگر قرار است روزی سخنان امام راحل تفسیر شود این کار باید فقط از سوی ولی فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: براین اساس، فرمایشات حضرت امام (ره) مربوط به زمان خاصی هم نمی شود و کاملا روشن بوده و نیاز به تفسیر هم ندارد.

مرندی با اشاره به این سخن رهبر کبیرانقلاب که فرموده بودند: "مجلس در راس امور است"، خاطرنشان ساخت: حضرت امام این مطلب را زمانی عنوان کردند که پست ریاست جمهوری هم بود و حضرت آیت الله خامنه ای هم رئیس جمهور بوده و به ابشان هم علاقه بسیار داشتند و بنابراین این فرمایش امام(ره) به زمان خاصی هم مربوط نمی شود و اگر تفسیر نکنیم بهتر است، چون نیاز به تفسیر ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید براینکه ما نباید خودمان را با این حرف ها مشغول کنیم، به علاقه خود به شخص رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: من به رئیس جمهور به خاطر برخی کارهایی که با شهامت انجام می دهد، اعتقاد دارم و بنابراین وی نباید تلاش کند در همه زمینه ها خود را وارد کند.

وی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور همه کارگزاران نظام و مردم کشور را باید وارد حل مشکلات کشور کند، خاطرنشان کرد: طرح مباحثی همچون مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی و یا همین مطلب در راس امور نبودن مجلس که مخالفین زیادی هم دارد به جای ایجاد وحدت در جامعه، ایجاد تشتت در افکار عمومی می کند.

مرندی با اشاره به لزوم تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه، خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به اهداف این سند، خیلی باید کار شود و با حرف مشکلی حل نشده و تمام تلاش مسئولین باید این باشد که حرف هایی نزنند که ایجاد ابهام و تنش در کشور کند.

نماینده تهران با درخواست از رسانه‌ها برای نپرداختن به مسائل اختلاف‌انگیز، خطاب به مسئولان کشور، گفت: برای پیشبرد اهداف کشور باید از بیان سخنانی که منجر به اختلاف نظر می شود به شدت پرهیز کرده و به جای حرف باید کار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.