شماره مرداد ماه نشریه های دوست خردسالان، کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) صاحب امتیاز سه ماهنامه دوست خردسالان، کودکان و نوجوانان و حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری نیز مدیر مسئول آنها است و حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسن زاده نیز سردبیری این نشریات را بر عهده دارد.

شماره 564 ماهنامه فرهنگی آموزشی دوست خردسالان در 35 صفحه منتشر شده است ومطالب متنوعی از قبیل قصه، شعر، بازی و سرگرمی را شامل می شود. از عنوان ها و مطالب درج شده در این نشریه می توان به «دوربین کوچولو»، «مترسک مهربان»، «شعر» و «خورشید لالا» اشاره کرد.

در صفحات میانی این شماره نشریه دوست خردسالان داستان مصور منتشر شده و از دیگر صفحات جذاب آن داستان های «دنبالم نیا» و «چه دوستان خوبی» است که در صفحات 24 تا 27 به چاپ رسیده است.

شماره 615 مجله دوست کودکان نیز در 63 صفحه، شامل 32 بخش مختلف از جمله گفت و گو، داستان، قصه و جدول منتشر شده است.

از جمله عنوان های این ماهنامه می توان به «همراه با امام»، «قصه های رضوی»، «جدول مناسبت ها»، «آزمایش علمی» و «نقاشی تو» اشاره کرد.

همچنین شماره 276 ماهنامه فرهنگی ادبی دوست نوجوانان در 83 صفحه منتشر شده است. در این ماهنامه نیز عناوین و مطالب مختلفی به چشم می خورد که از جمله آنها «حرف های فیروزه ای»، «مهارت های زندگی» و «باشگاه کسب و کار» است.

«نامه نوجوانان به امام خمینی (س)» در صفحه 22، «معماهای شگفت انگیز» در صفحه 26، داستان مصور در صفحه 42 و جدول صفحه 66 از بخش های جذاب این نشریه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.