سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جماران گفت: همواره باید حرمت بیت امام و یادگاران امام حفظ شود و نباید به هیچ وجه خدشه ای به آن وارد شود.

وی با اشاره به این که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، به دستور امام و توسط مرحوم حاج سید احمد خمینی شکل گرفت، گفت: متاسفانه حاج سید احمد خمینی چند سال بعد از ارتحال امام درگذشتند. ایشان یار و یاور با وفای امام در هر جا و زمانی بودند و طبق وصیت ایشان با تأیید مقام معظم رهبری، بعد از ایشان هم حاج سید حسن خمینی تولیت حفظ و نشر آثار امام را به عهده گرفتند که همیشه تا روز آخر حیات امام با امام بودند. همواره باید از یادگاران امام تجلیل کرد و حرمت آنان را حفظ کرد.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران یادآور شد: از سوی دیگر موسسه نشر و تنظیم آثار امام نیز باید راه را برای پاسخگویی به شبهات و ابهامات باز بگذارد و اجازه ندهد که شبهه ای وارد شود. هر چند، تنها املای نانوشته بدون غلط است. وقتی کاری انجام می شود ممکن است دارای اشکالاتی نیز باشد.
سید رضا اکرمی گفت: حال که هجمه های فرهنگی از جهات مختلف انقلاب و نظام و امام را نشانه گرفته است. باید مواظب باشیم. چنانچه ممکن است دشمنان برای تحریف اندیشه و راه امام نیز برنامه داشته باشند. اکنون که بیست و چهار سال از ارتحال آن امام بزرگ می گذرد. باید همگی سعی کنیم در حفظ نام امام و اندیشه امام و انقلاب امام کوشا باشیم.
وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم موسسه در راستای حفظ و نشراندیشه امام تلاش های خوبی کرده است. موسسه و حاج سید حسن خمینی باید سعی کنند همیشه در دسترس باشند و در صورت بروز هر گونه شبهه ای سریع اظهار نظر کنند و نگذارند که بر ابهامات و حاشیه ها افزوده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.