فرمانده قرارگاه عمار گفت: با بیداری اسلامی که در جهان ایجاد شده و جمله امام راحل در محو اسرائیل از صحنه روزگار، رژیم صهیونیستی مرگ خود را حتمی می بیند و درحال از بین رفتن است.

به گزارش جماران، حجت الاسلام مهدی طائب صبح جمعه در آیین دعای ندبه در امامزاده پیرداوود قمصر کاشان اظهار کرد: هدف امام راحل از تشکیل حکومت اسلامی زمینه آماده سازی ظهور حضرت مهدی (ع) بود.

وی افزود: وزیر خارجه رژیم سعودی پرده از برخی ماجراها برداشته و گفته است برای مقابله با ایران هیچ نیرویی مانند داعش نیست.
حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: استکبار برای آن که ما را از خط مقدم دفاع از اسلام برگرداند از جبهه نظامی مایوس شده و می کوشد فکر، ذهن و زندگی ما را عوض کند.
وی گفت: بیان هل من ناصر امام حسین (ع) مربوط به آن زمان نبود، بلکه مربوط به همه زمانهاست.
فرمانده قرارگاه عمار در خصوص قیاس مردم اهل کوفه با مردم ما افزود: مشکل مردم کوفه این بود که دشمن (عبیدالله ابن زیاد) در کوفه بود و امام حسین (ع) را دعوت کردند و امروز نیز دشمن وجود دارد، اما ما ظهور امام زمان (ع) را طلب می کنیم.
طائب از آل سعود به عنوان آل شرور یاد کرد و گفت: این رژیم پلید، برترین انسانها را در مراسم حج به شهادت رساند و امسال نیز شاید غائله ای ایجاد کند که حتی یک حاجی نیز بازنگردد.


منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.