مدیر باشگاه نیروی زمینی گفت: ارسلان کاظمی اگر مشخص شود که سرباز است از حضور او در تیم خودمان استقبال می‌کنیم.

جی پلاس، مرتضی حسن‌پور در مورد اینکه وضعیت ارسلان کاظمی به چه شکل است و آیا این بازیکن سرباز محسوب می‌شود یا خیر گفت: واقعا از وضعیت او اطلاعی نداریم. افراد تا زمانی که سرباز نشوند ما دنبال کارشان نیستیم. تنها چیزی که شنیده‌ام در سایت‌ها بوده است. اگر او سرباز باشد، سرمایه است و ما از حضور وی استقبال می‌کنیم. همه جوان‌ها سرمایه ملی هستند و این سرمایه‌ها می‌توانند بالاترین بازدهی را داشته باشند.

مدیر باشگاه نیروی زمینی گفت: تمام تمرکز ما روی تیم خود ما است که فوق‌العاده کار می‌کند.اتفاق خوب در تیم ما این است که میانگین سنی ما ۲۲ سال است و یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر در تمامی رشته‌ها را داریم. ما وظیفه‌مان این است که نهایت بهره‌وری را داشته باشیم و افتخار می‌کنیم که فضای خدمت به جوانان و ورزشکاران را داریم و اگر بتوانیم به تیم ملی هم بازیکن تزریق کنیم خوشحال می‌شویم.

حسن‌پور عنوان کرد: خدمت سربازی وظیفه هر جوان ایرانی است و فرقی هم نمی‌کند شما فرزند چه کسی و چه کاره باشید. وقتی وظیفه است بهتر است گردن بگذارید و قبول کنید.

وی در مورد دیدار با آینده سازان اصفهان گفت: بازی فردا مانند سایر مسابقات است و می‌دانیم که رقابت سختی داریم. همان طور که پیش از این گفته ام تنها تفاوت ما با تیم‌های دیگر تنها بازیکن خارجی است. اگر دو سه تیم خارجی نداشته باشند شاید تنها ما را به دو سه اختلاف شکست دهند اما سایر تیم ها به این شکل نیست.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید