مصرف بنزین در روزهای پایانی سال 1392 به بیش از 98 میلیون لیتر در روز رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 15درصدی برخوردار بوده است.
به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با توجه به اینکه میانگین مصرف روزانه بنزین در سال گذشته از مرز 70 میلیون لیتر عبور نکرده، آمارها نشان می دهد مصرف روزهای 28 و 29 اسفند ماه (1392) به ترتیب 98.8 و 98.5 میلیون لیتر بوده است و با احتساب 98.2 میلیون لیتر در روز 12 اسفندماه 1392، حجم عظیم سوخترسانی در روزهای یاد شده را که با افزایش 30 میلیون لیتری همراه است می رساند.
بر پایه این گزارش، تعداد خودروهایی که در این ایام با مراجعه به جایگاه ها، سوختگیری کرده اند به طور میانگین روزانه بیش از سه میلیون و 900 هزار دستگاه بوده است.
همچنین سوخترسانی به بیش از 500 پرواز هوایی در روز و تامین سوخت شناورها در جنوب کشورمان برای تردد در حد فاصل بندرعباس-قشم، از جمله اقدامات شرکت ملی پخش در جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
این گزارش می افزاید مصرف بنزین طی روزهای اول تا چهارم فروردین ماه 1393 در مجموع به 313.4 میلیون لیتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد اندکی (کمتر از یک درصد) برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.