دختر امام خمینی(ره) گفت: تحولی که سراسر منطقه را فرا گرفته از پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره)بوده است.‌ فریده مصطفوی خمینی دختر امام خمینی (ره) در دیدار با 23 زن فعال فرهنگی و انقلابی مصر با تاکید براینکه سفر کردن و آشنا شدن با فرهنگ مردم مختلف، زمینه رشد و پیشرفت هر فردی را فراهم می‌کند،‌ اظهار داشت:‌ امیدوارم سفر زنان مصری به ایران زمینه پیشرفت و رشد طرفین را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه‌ انقلاب اسلامی موجب تحول اساسی در تمام زمینه‌ها در ایران شد، گفت: امیدواریم بیداری اسلامی که در منطقه صورت گرفته است در ادامه انقلاب ایران تحول‌آفرین باشد و همچون ایران مصر هم تغییر یابد و به سوی اسلامی‌تر شدن در تمام شون پیش رود.

دختر امام خمینی (ره) به یکی از پیش بینی‌های امام راحل در موضوع مصر اشاره کرد و گفت: یکی از پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) این بود که انقلاب ایران به دیگر کشورهای اسلامی سرایت خواهد کرد و کشورهای دیگر نیز به فکر مبارزه با ابرقدرت‌ها و مستکبران کشورشان می‌افتند و متحول می‌شوند.

مصطفوی ادامه داد: ‌تحولی که سراسر منطقه را فرا گرفته از پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) بوده است.

وی با اشاره به اینکه وجود احزاب مختلف و تضاد فکری موجب رشد جامعه می‌شود، تاکید کرد: اگر بین احزاب و گروه‌های جامعه رقابت منفی وجود داشته باشد نه تنها وجود آنها موجب رشد و تعالی جامعه نمی‌شود بلکه موجب کندی مسیر دستیابی به اهداف خواهد شد.

مصطفوی با بیان لزوم وجود رقابت سازنده بین احزاب و گروه‌ها تصریح کرد: امام خمینی(ره) در فرمایشات خود مردم ومسئولان را به تقوا دعوت می‌کردند.

در ادامه فریده مصطفوی خمینی دختر امام خمینی(ره)‌ به بیان رفتار و منش حضرت امام (ره) با خانواده و به ویژه همسرشان اشاره کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.