اگر کاربر یکی از محصولات اپل هستیئ، این روزها حتما یا iOS 10 را نصب کرده اید و یا به این کار فکر می کنید. پیش از این کار بهتر است به چند موضوع توجه داشته باشید. به گزارش جی پلاس، اپل اخیرا جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب iOS را منتشر کرده و در اختیار بسیاری از کاربران قرار داده است. پس اگر آیفون ۵ به بعد یا آیپد مینی ۲ به بعد دارید می توانید از قابلیت های جدید آی او اس بهره ببرید. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، چند توصیه برای تان داریم. از آنجایی که آی او اس ۱۰ یک بروزرسانی عمده و مهم است باید اطمینان حاصل کرد که بدون هیچ مشکلی انجام می شود. توجه داشته باشید که این بروزرسانی برای آیفون های ۴اس عرضه نشده است. با جی پلاس همراه باشید.

  1. بهتر است دستگاه شارژ شده باشد!
یکی از دلایل اصلی خراب شده سیستم عامل آیفون ها هنگام بروزرسانی این است که شارژ باتری کم است و این کار نیمه کاره رها می شود تا مشکلات دیگر پدید آیند. بهتر است قبل از شروع این روند حتما آیفون یا آیپد را شارژ کرده باشید و یا حتی برای اطمینان آن را به شارژر متصل کنید.
  1. از آیتیونز بکاپ بگیرید!
هرچند احتمال اینکه در این زمینه به مشکل برخورد کنید کم است اما برای اطمینان بهتر است از آیتیونز خود بکاپ بگیرید تا در صورت مشکل دار بودن بروزرسانی، اطلاعات تان در معرض خطر قرار نگیرند. اگر یک بکاپ کامل تهسه کنید، در صورت بروز مشکل طی بروزرسانی می توانید به خانه اول بازگردید.
  1. برای بروزرسانی جا خالی کنید!
ما با کاربرانی که آیفون های ۱۶ گیگابایتی و یا حتی آیفون ۸ گیگابایتی ۵سی دارند ابراز همدردی می کنیم! کار کردن با این حجم کم و مدیریت آن آسان نیست. به همین خاطر معمولا ۹۵ درصد از حافظه این آیفون ها پر است و در این صورت دانلود بروزرسانی ممکن نیست. بروزرسانی جدید آی او اس بسته به نوع دستگاه بین ۱ تا ۲ گیگابایت حجم دارد پس بهتر است برای اطمینان داشتن از دانلود و نصب بدون مشکل، ۲ گیگابایت جا برای بروزرسانی خالی کنید!
  1. به اینترنت وای فای متصل باشید نه موبایل!
بهتر است برای دانلود بروزرسانی جدید آی او اس که حجم بالایی هم دارد از اینترنت وای فای استفاده کنید زیرا بدون تردید هزینه های دانلود آن روی اینترنت موبایل خیلی می شود.

دیدگاه تان را بنویسید