محمد گلریز خواننده قطعه های ارزشمند انقلابی در گفت و گوی اختصاصی با جماران از تاکید حضرت امام بر وحدت کلمه به عنوان سخنی کلیدی برای حفظ اسلام راستین سخن گفت.

وی درباره اهمیت راهبرد وحدت مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین از منظر امام خمینی و اختلافات کنونی پدید آمده در جهان اسلام گفت: سخنان حضرت امام به اندازه ای حساب شده بود که سال های سال همه مردم به ویژه مردم آزاده جهان سخنان ایشان از شنیدن آن لذت می ببرند و به معنای واقعی به آن ها عمل کنند.

وی با اشاره به این که تاکید همیشگی حضرت امام بر وحدت کلام، اتحاد و همبستگی بود؛ گفت: ایشان توصیه می کردند که اگر می خواهید مسلمانان پیروز شوند رمز پیروزی اتحاد و وحدت کلمه است و این سخن سخنی کلیدی برای حفظ اسلام راستین به شمار می رود.

وی افزود: مردم همیشه به نصایح، پندها و صحبت های حضرت امام گوش می دهند و ثابت کرده اند که همیشه در هرجایی که موقعیت اسلام در خطر بوده و ایجاب می کرده که مردم حضور داشته باشند، حضور داشته اند و آن اتفاق را به صعود رسانده اند؛ یکی از نمونه های بارز این امر روز قدس است که می بینیم هر سال پرشور از سال گذشته است و با وجود تبلیغات منفی که در این رابطه انجام می شود مردم با تمام وجودشان شرکت می کنند و این موضوع بیانگر آزادگی مردم است.

وی افزود: ایشان همواره تاکید داشتند که هرکس هر سلیقه و نظری دارد؛ اما درباره اسلام همه باید دست به دست یکدیگر دهیم. هنگامی که تاریخ را مطالعه می کنیم متوجه می شویم که از صدر اسلام همواره برای افرادی که در مسیر آزادگی تلاش می کردند توطئه هایی تدارک دیده شده بود. ما باید از شرایطی که از زمان پیامبر اسلام و همچنین از عاشورا و ظلم و ستم هایی که به امام حسین (ع) وارد شده، درس بگیریم. در این مسیر همه باید دست به دست دهیم چون رمز پیروزی و غلبه بر فتنه گران اتحاد کلمه است.

وی درباره دلیل توصیه گرایش های سیاسی مختلف به شرکت در راهپیمایی امسال گفت: فکر می کنم که همه گرایش های سیاسی به صورت متفق القول در مراسم روز قدس امسال شرکت کردند زیرا همه مردم با مشاهده جنایات رژیم صهیونیستی به این فرموده حضرت امام که فرمودند اسرائیل غده سرطانی است بیش از پیش ایمان آورده اند و رمز پیروزی ملت مسلمان نیز همین موضوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.